Transport si retururi

 Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, oferindu-ne posibilitatea de verificare la livrare, la destinatia indicata de catre operatorii nostri, in termen de 15 zile de la denuntarea contractului. Nu se impune returul cu un transportator anume, insa recomandam asigurarea valorica a produsului.


 Magnifica Collection SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, dar nu mai mult de 30 zile lucratoare incepand cu ziua acceptarii lui in depozit.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate precum si cele care fac obiectul Art. 16 din OU 34/2014 (exemplu: capace de wc, perii de wc si alte articole ce nu pot fi returnate din motive de igiena)


Sunt exceptate de la dreptul de renuntare la cumparare urmatoarele produse:

  • Produsele aprovizionate pe baza de comanda speciala;
  • Produsele al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe perioada perioadei de retragere;
  • Produse susceptibile a se deteriora rapid;
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Consumator;
  • Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • Produse ce au fost acceptate personal in magazin, la punctul de livrare (pentru ca au fost vizualizate, verificate si /sau probate);
  • Produsele executate dupa specificatiile clientului, articolele speciale comandate furnizorului, produsele distinct personalizate, produsele importate conform specificatiilor clientului.

In aceste cazuri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a de a refuza returul si, in cazul in care produsul a fost deja trimis, de a re-expedia produsul inapoi Cumparatorului, pe cheltuiala Cumparatorului.

 

Livrare eronata


In cazul livrarii in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client. Recomandam Cumparatorului ca, in caz de livrare gresita, sa sune imediat la Call Center, la numarul de telefon de pe site.
Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de către Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.


► Livrarea comenzilor

 

Produsele comandate de Client vor fi livrate in 2-5 zile lucratoare daca sunt in stoc, iar produsele care nu sunt in stoc au perioada de livrare variabila in functie de furnizor. Pentru comenzile speciale, Clientul va fi informat cu privire la aceste produse atipice, care au perioada de livrare cuprinsa intre 15 zile si poate ajunge pana la 45 de zile.

In localitatile din Romania livrarea se va face prin curierat rapid, asigurarea produselor intrand in costurile de transport. Vanzatorul verifica produsele numeric si calitativ inainte de livrare, iar Clientul este sfatuit sa verifice coletul la primire, inainte de semnarea AWB-ului.

Toata marfa transportata este garantata pana la adresa solicitata (acest lucru inseamna intrarea in bloc sau in curte, dupa caz).

Daca informatiile de facturare si livrare furnizate de Client sunt eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. In limita timpului disponibil vom incerca sa contactam Clientul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea acestuia in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda. 

 


► Costuri de livrare


Costul de transport pentru comenzile cu valoare totala sub 500 de lei, se prezinta cu costul fix de 20 RON, iar cele care depasesc valoarea totala de 500 de lei, vor fi livrate gratuit.

Abaterea de la regula mentionata anterior se aplica pentru produsele volumetrice (ex. cazi de baie), care au un cost fix de 40 RON indiferent de valoarea comenzii.


Costurile de livrare pentru gresie, faianta, parchet si usi, alterneaza, in functie de cantitatea comandata si locatia destinatara.

Pentru a afla costurile de livrare in acest sens, va rugam sa ne contactati telefonic.


Coletele care contin produse fragile, vor fi expediate exclusiv prin intermediul unui curier cu optiunea de deschidere la livrare, pentru a putea verifica starea produselor si confirma ca ele au ajuns intacte la dvs. 

In cazul acestor colete, exista posibilitatea perceperii de taxe suplimentare, daca destinatia nu se afla in aria de acoperire cu kilometri suplimentari 0 a curierului. 

In momentul in care semnati primirea produsului, se va considera ca ati acceptat produsul, iar orice reclamatie ulterioara privind integritatea produselor nu mai poate fi luata in considerare.


In cazul in care livrarea se efectueaza cu un transportator specializat, care nu ofera optiunea de a deschide coletul la livrare, clientul poate reclama catre magazin deteriorarea produselor in termen de o ora, de la momentul receptiei. Dupa expirarea termenului de o ora, reclamatiile nu vor mai fi luate in considerare.